2010. január 15., péntek

Mérleg


ha a mai napot nézem, talán nem telt el hiába...mostanában elég gyakran aggaszt, hogy a napok repülnek, gyorsan, megállíthatatlanul anélkül, hogy bármi is történne velem, hogy bármit is tennék...valami igazán fontosat, valami nagyot vagy sok kicsit, mindegy, a lényeg, hogy ÉLJEK ha már élek...félek attól, hogy elfecsérelem az életem, pedig minden bizonnyal érték és nem csak akkor válik azzá, ha egy-egy nagyobb kitűzött célt elérek, hanem minden napjában, minden legkisebb percében az, annak kell lennie...másképp nem lenne értelme...csak nehéznek tűnik nekem rátalálni erre a pillanatban megbújó kincsre, lehetőségre, hívásra, jelre...nehéz felismerni pillanatok töredéke alatt mitől mondhatnám, hogy élek éppen most?
Ma megjavítottam a fűtést-ez jó, ettől egy csöppet fontos lettem a többieknek, mert fáztak-de ez nem elég. Úgy értem akkor is meg kell találni a lényeget, ha épp nem abban nyilvánul meg, hogy közvetlenül mások szükségét gyógyíthatom. Az Életem ÉLÉSE nem függ másoktól. Én élek, akkor is ha millióan vannak körülöttem és akkor is ha egyedül vagyok valahol a világ végén...de hogyan kell élni? -szándékosan nem írom, hogy jól, vagy helyesen, mert az én értelmezésemben, ha valaki valóban él, akkor az csak jó és helyes lehet...és...és összességében boldog, ha nem is minden külön-külön pillanatban, de összességében mégis boldog! Ha nem így fogok visszanézni az eltelt életemre, akkor az biztos jele annak, hogy nem éltem. Hozhatunk rossz döntéseket, de bennünk van a lehetőség, hogy onnan, ahová általuk jutottunk tovvábblépjünk egy újabb útra, nem szabad ottmaradni ahol rossz semmiképp...

3 megjegyzés:

  1. mikozben olvastam rajottem h en is hasonloan erzek, foleg igy szesszio idejen, de biztos vagyok benne h lesz ez jobb is...kitartas:)

    VálaszTörlés
  2. Talan nem mindig a cel elerese a lenyeg. Miutan elerned az osszes celod az eletben, talan rajonnel, hogy nincs tobbe miert elj. Talan az a gorcsos ut, amin e celok fele haladunk, ez a valodi lenyeg. Az elet valodi ertelme:) Talan:)

    VálaszTörlés
  3. Eleve a teny, hogy ilyesmin gondolkozol, utal arra, hogy elsz. Szerintem rengeteg apro es fontos dolgot teszel, csak talan nem tudatosul benned. Attol, hogy sok fontosnak tuno esemeny tudatosul bennunk, mint fontos dolgok, amit megtettunk, egyaltalan nem jelenti azt, hogy valoban ezek azok a dolgok, amelyek az eletunket elette varazsoljak. Azt pedig, hogy hogyan kell elni, ne varj senkitol valaszt ra, mert nincs ra valasz. A recept mindannyiunk eseteben egyedi, mint az ujjlenyomat. Meg egyedibb. Paratlan. Talan onmagad fele valo haladas, az egesznek a folyamata, ez mindennek az ertelme. Ezalatt nagyon sok minden ertendo. A sajat vilagunknak az ertelme. Es befejezesnek annyit, ha tudnank az egeszre a valaszt, ha nem volna tobb kerdesunk, talan mar nem volnank itt:P De vegsosoron, ezek mind szemelyes velemenyek:) Jah es bocs a sok okoskodasert:P

    VálaszTörlés