2010. január 1., péntek

B.Ú.É.K.!




Elkezdődött egy új év...túlvagyok egy szilveszteri bulin, amihez semmi kedvem sem volt...végsősoron nem mondhatom, hogy rossz volt...talán nem bántam meg...de persze remélem, hogy lesz ettől még jobb is...de az is lehet, hogy én vagyok a hibás: így év végén mindig számbaveszem mi minden történt és minden miatt tudok szomorú lenni-amiatt is ami rossz volt(a szokásos miért pont én?), de még a legszebb percek miatt is(mivel elmúltak, és sosem jönnek vissza)...ez a legnagyobb butaság, amit az ember érezhet Szilveszter éjjelén...:P kitaláltam, hogy az lesz az újévi fogadalmam, hogy leszokom erről:P-meg hogy boldog leszek:)-ezt egy reklámban láttam, de jó ötlet, nem?
no szóval összegezve nem volt gáz a tegnap élszaka: egy kis barátkozás, egy kis tüzijáték az esőben, egy nagy séta és aztán sok-sok tánc:)))
a beszélgetőst kicsit untam, mivel igazából senkit sem ismertem; a tűzijáték rövid volt, meg nem is túl szép( tényleg,legalább egy fontos felfedezést tettem: rájöttem, hogy a lila tűzijáték tetszik a legjobban... meg a narancssárga ...és az amelyik duplán robban); a séta...no, az egész jó volt, főleg hogy az éjszaka közepén csillagjegyeket kerestünk az esernyőm belsején-nem is gondoltam, hogy ilyen romantikus esernyőm van:P;a buli sem volt rossz:két fiatalember is harcolt értem- őszintén szólva ez inkább idegessé tett mint büszkévé...de az egész csak felfogás kérdése...akárhogyis ennek az évnek boldognak kell lennie!-eldöntöttem:D
ehhez képest ma végig zuhogott az eső-de én szeretem az esőt-még jó, hogy eszembejutott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése