2009. december 21., hétfő

Álom,álom, édes álom...



Csuda dolog ez a vakáció!!! Mamámmal beszéltem ma telefonon- már olyan rég nem hallottam a hangját, hogy rendesen hiányzott. Erre azt hiszem igazán azután döbbentem rá, miután beszéltünk. Előtte is hiányzott, de azt hogy ennyire, előtte nem is tudtam.Talán kicsit paradox tapasztalat, de tényleg így volt.Mama azt mesélte, hogy velem álmodott. Először nem akarta elmesélni nekem,hogy pontosan mit is, de aki ismer az tudja, hogy ritka az aki ellent tud mondani nekem, ha nagyon szeretnék valamit- pontosabban valami teljesíthetőt:D szóval mama elmesélte az álmát, vagyis mind az összes két álmát, amit álmodott és szép volt:)))hát nem nagyszerű? közbe egy kicsit fájdalmas is volt, de csak közbe... Összességében jó lett a vége és mindennek a tetejében még életszerű is volt..ha nagyon szeretném, ha igazán vágyom rá, ha inkrediböl nagyon akarom, akkor ugye teljesülni fog?
...és még valami:kaptam egy hatalmas 3000darabos puzzlet...hát nem nagyszerű?-rengeteg időt képes vagyok eltölteni egy kirakóssal...elhatároztam, hogy Karácsonykor nem tanulok, egy kicsit sem, s akkor...akkor majd az egészet kirakom...sőt, lehet mamiék is segítenek nekem és együtt fogunk játszani:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése