2009. december 23., szerda

Mesém:)




Ha már ittjársz, kérlek nézd meg! Ez az én karácsonyi ajándékom, az egyik kedvenc mesém...egyszer, amikor elsőosztályos voltam, a karácsonyi szerepben én játszottam a kis gyufaárus lányt. Sosem szerettem különösebben szerepelni, de azon a Karácsonyon hihetetlenül boldog voltam, hogy én kaptam meg a szerepet...Nagyon sokat gyakoroltam, és azt képzeltem, a kis gyufaárus lány, amennyiben tényleg létezett- és miért ne létezett volna, ha már Andersen írt róla- általam fog életre kelni és megszólalni, és kimondhatatlanul fontos, hogy teljesen ő tudjon általam szólni, mert csak így tudja megosztani a többiekkel annak a szörnyű,de mégis csodálatos éjszakának az élményét...a szövegből szinte már semmire sem emlékszem, csupán egyetlen mondatra: "fázom, hideg van..átfagyott a lábam...":) de a többi szerepeimből még ennyire sem:P
Boldog,békés Karácsonyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése